IT-mees vs. IT teenindusleping

IT-mees vs. IT teenindusleping

IT teenuse ostul seisab firmajuhtide ees tavaliselt kaks küsimust:
*Milline on IT-tugiteenus, mille kasutuselevõtmine annab lisaväärtust ning mille järgi hinnata IT teenusepakkuja kompetentsi?
*Hetkel, kus kõik valdkonnad on rahakulutamise osas pigem ettevaatlikud, kui et priiskavad, tasuks kaaluda sisseostetud IT-tugiteenust, mis võimaldab saada kõrgekvaliteetset teenust ning jääb sõltumatuks ühe inimese teadmistest ja kogemustest. Sisseostetud spetsialisti eeliseks on ka see, et väljastpoolt vaadatuna paistavad ettevõtte vajadused ja eesmärgid objektiivsemad.

Oma klientide kogemustele ja tagasisidele tuginedes võime kinnitada, et sisseostetud teenusepakkuja on paindlikum ja enaminformeeritud IT valdkonnas toimuvatest muudatustest kui igapäevaselt ühe arvutivõrgu ja kliendiga tegelev IT-mees.

Hea partner, oleme teinud väikese võrdluse, et aidata Sul paremini mõista kui palju on võimalik IT kulutusid kärpida IT-teenust sisseostes. Allpool toodud tabelis oleme võrrelnud erineva suurusega arvutipargi IT teeninduslepingu mahtu ja palgalise IT-mehe kulutusi.
Loodame, et meie kokkuvõttest on Teile kasu ja saate seda edukalt kasutada oma kulude ülevaatamisel.

Esimese võimalusena soovitame Teil küsida personaalne IT hooldusteenuse pakkumine meilt, saates e-maili.
info@3r.ee või helistades 6988 760.

This entry was posted in 3r. Bookmark the permalink.

Comments are closed.